lite bilduppdateringar


(för den som inte ser så står de 21cm, de var den nysnön som kom för nån dag sen)








(visst gillar jag min ryss-mössa, inte)




(han e ju så söt när han sover)




idag e planen att träffa cicci å hitta på nåt men med tanke på att jag inte får pengar från f-kassan så får vi se om de blir nåt mer än en promenad eller nåt sånt. sen ska jag hem till mamma å pappa ikväll å käka.

nu ska jag försöka aktivt att gå ner de sist kilona som jag vill bli av med. jag har ju gått ner 2/3 av de jag gick upp utan att göra nåt men de skadar ju inte att försöka bli lite starkare på kuppen. imorse vägde jag 68kg. vägde 56 när jag vart gravid å 60 vid inskrivningen vid grav.vecka 13. de e till 60 jag vill ner igen. jag var som mest uppe i 86-87kg. ska nog köpa mig ett måttband å ha lite mått så man ser resultat. :P
så, tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0