nätlös

Usch vad beroende man blir av Internet. Just nu ligger Internet nere å har gjort de sen någon gång efter lunch. Jaja ..

Jag å fisen har legat på soffan och sovit å han hade bombis sovit 1timme till om jag inte väckt honom efter första timmen. Men nu hinner han sova en gång till innan de e dags att nattsova. I o m att han käkar bättre nu som han faktiskt gör så sover han bättre på dagarna också har jag märkt. Skönt värre!



Var på McDonald's Hemlingby när jag åkte hem från de små ärenden jag gjort på stan och det var INTE ett bra besök. Usch jag vill inte jobba med sånt mer ..


Jag skulle ha dammsugit idag när jag hade inne-dag i o m regnet men eftersom mamma å pappa kommer lite senare å mamma vill ha nåt å göra när hon e här så lämnar jag de till henne.. Hihi .. It´s a win - win situation.


Köpte förresten några badleksaker till bäbis när jag var på barnens hus idag, lite för att han ska ha nåt å göra när han badar å lite för att jag ska motiveras att bada honom lite oftare. Kan ju inte skryta med att jag badar honom 1-2ggr i veckan direkt .. Snarare var 7-10dag.



Kommentarer
Postat av: Linda

Morbror konstaterar stolt att elefanten verkar ha gått hem ;)

2009-06-02 @ 17:31:58
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Sara

haha det oxå, men som skrivet förr jag måste gilla de för att ge honom leksakerna å om han inte får chansen att ha dem så kan han inte gilla dem. summan av svammlet, jag gillade även elefanten döpt till nellie så då får bäbis den. han ligger å kramar den i sin säng just nu :p hihi

2009-06-02 @ 20:42:16
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men om du absolut ville dammsuga hade du kunnat komma över och göra det hos oss!!!Nu fick ju jag göra det själv!!! ;-)

Gött mos att du blev ÄNNU brunare igår. Min färg verkar inte fastna!

(tror det var jag som inspirerade Leo att äta, moahahah) Kram

2009-06-02 @ 21:32:22
Postat av: Linda

Nu blir jag riktigt glad! Nellie the elephant är ju tidernas bästa låt. Festade till den när vi tog studenten :D //L

2009-06-03 @ 09:06:40
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Punkversionen alltså!

2009-06-03 @ 09:08:30
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Sara

Cissi: nja mamma kom på andra tankar än att städa, grrr. dammet ligger kvar så de blir dammsuga idag istället

ja de måste varit du som hjälpt till med maten, fick i honom 150ml ersättning på kvällen igår, har aldrig hänt förr!



Linda: aldrig hört om den låten, inte nån version. å bra att du förtydliga vilken version de var nu när jag lyssnat på den på youtube, haha

2009-06-03 @ 09:30:08
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0