doing things


såhär fint blev de med islyktorna jag gjorde för ett tag sen .. :p

sen blev de översnöade ..




idag har jag hittills: skottat snö, tagit hand om tvätten, har en ny tvättomgång på gång, fyllt på fågelmataren och hängt upp nya bollar, sorterat återvinningssaker och gått iväg med dem till returen, rensat kattlådan och gått med sopor, tagit en ipren för jag har fortfarande ont i huvudet (sen 4dagar tillbaka) OCH diskat all disk.
just de, har packat tills julafton/helgen oxå. eftersom vi ska bo hemma hos föräldrarna från tis eller ons så behövs det en del saker. 3kassar hittills, ligger redan i bilen :p

jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig på julafton, nån sorts klänning iaf. leo har alla kläder han behöver men inga finbyxor. blir väl jeans som vanligt :p till skjorta, slips å pullover.

nu ska jag vila lite på soffan innan leo vaknar.

out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0