resultatet

.. av shoppingen som gick kanon för bäbis var snäll HELA tiden! :P

2 st 11kg kattsandskartonger (som står kvar i bilen för vem vill bära när de tokregnar ute?)


Kattgodis och örontermometer


Tröja till mig,

funderar på att köpa matchande byxor. e ju faktiskt vinter snart, kan vara skönt å gå å mysa i. å ja, katterna tycker oxå de e kul när jag kommer hem med saker.




sen blev de dojjor till mig oxå


Sover i bilen på väg till valbo och igår i vagnen när vi var på f-grupp
gillar de riktigt gröna sockorna ja :p

hihi ..
orka städa nu då? .. nääää kommer sluta med att jag INTE städar men hoppas jag städar lite iaf :p har några timmar på mig ju

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härlig shoppingtur!!! Vill oxå köpa skor :-)

Rolig sovställning han har din son :-)

2009-08-26 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0