fyllekväll

jopp, då sitter man här igen då. bäbis har sovit några timmar å jag själv kan inte sova. blir så trist när vi inte e i fas ju. men de går, så länge bäbis sover på nätterna iaf. hoppas han inte vill ha mat var annan timme som han ville natten som var.

jag har lite dåligt samvete över att jag mådde dåligt igår å hade lovat bort mig men orkade inte å sen idag så var de så himla fint väder att jag ville fixa i trädgården i stället för att gå bort dit jag lovat mej 2 dagar på raken. förlåt :( :(

ligger i sängen å kollar på "the beach", en inte allt för bra film tycker jag samtidigt som jag lyssnar på fulla ungdomar (?) som fyllesjunger wonderwall. de e fest i lokalen som ligger bredvid mitt hus men de brukar inte vara så länge. oftast åker de med bussen som går 2355 in till stan. man hinner kliva på innan 24 om man kliver på här, efter 24 e de nattillägg på massa pengar.

bäbis krånglade lite vid nattningen idag men verkligen inte i stil med hur de var för en vecka sen. jag e så himla lyckligt lottad att ha leo som son. jag älskar honom verkligen.

out

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ingen fara ;-) Det blir så ibland. Jag fastnade ju oxå i trädgården! Blev ju två dagar med promenad iaf :-) kram //Cissi

2009-04-20 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0