Några dagar kvar av ledighet

Vi åkte till Uppsala i fredags iaf. Strosade omkring lite. 75kr lagerhaus och 290kr lager157 blev facit. Men lunch på Ikea. Kan verkligen verkligen verkligen rekommendera en tripp till babyproffsen i Uppsala om man väntar baby. Sjukt bra utbud och en renodlad babybutik. Undrar varför de inte öppnar i Valbo. Men men.. Bra tripp iaf, var tillbaka halv 3 tror jah. 
Ett sånt regnskydd vill jag gärna ha till vagnen iaf. 

Imorgon ska vi åka å bada så jag får använda min gravid/amningsbaddräkt jag köpte på rean :-) 
Ska försöka sova lite i natt oxå. Senaste 4-5nätterna har det varit svårt måste jag erkänna. Drömt mycket mardrömmar och vanliga drömmar. Även haft lite känningar i magen som stört. Men när jag väl somnat så brukar magontet gå över iaf. Men men.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0