Lördag och en tur på stan/Köpis

Idag tog Love å jag en tur till Valbo. Var ute efter pyjamaser till honom å en sked att ge d-droppar med. Å mer garn på panduro! 
Hittade det vi skulle ha men inga pyjamaser så vi åkte ner på stan oxå. Visste att pappa/morfar skulle jobba med cykeldagen på torget så tänkte ta svängen förbi honom oxå. Å prick när vi kom så kom även Leo och mamma/mormor dit. Hehe. Slump, japp! Fann iaf pyjamaser som uppfyllde mina krav, utan dragkedja och utan fötter men mönstret var väl sådär måste jag erkänna. Men men.. 
Tog med Leo hem när han ändå var där lixom :-) Gick hur bra som helst iaf. Två matstunder i bilen blev det på de timmar vi var borta. Man får inte ha bråttom heller. 



Sen på eftermiddagen tog Daniel en promenad med Love till affärn. Skönt att "bli av med" han som så ofta sitter fast i mig en stund. Satte mig vid symaskinen som jag fick tillbaka igår. Gick att sy ett tag innan den kukade ur igen.. Det måste ju vara nåt jag gör fel.. Fick ihop 4 av 5 saker som låg å väntade iaf men med hjälp av min vanliga gamla maskin. 
Måste försvara alstren med att bilden gör de inte rättvisa. Det ser bättre ut irl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0