regn!


Liten när det var som värst på dagen idag .. petade iaf i sig några russin :p



rotade fram ett halsband som kommer till användning snart. ska bara putsa upp det. det kommer från min farmor. hon hade det när hon var ung :P jag använde det lite förr oxå men nu har det legat undanstoppat ett bra tag.




jag älskar regn. inte lika mkt som jag älskar snö. jag älskar att ligga på sängen inne i sovrummet å höra regnet mot taket.
jag förstår inte varför det ska klagas på vädret hit å dit, e det nåt inbyggt i människan? okej om man inte vill ha storm å hagel på ens bröllopsdag eller sånt men hallå, vädret e en av få saker man inte kan påverka så varför inte bara leva med det? det går åt så mkt energi till att klaga .. på allt ..

just nu vill jag klaga på min mage. men det e ju självförvållat så egetnligen e det bara mitt eget fel (chips e gott, men inte varje dag)

jag e däremot nöjd med målningen av leos rum. att febern börjar lägga sig. att jag har en skön säng att sova i, att jag har ett extra jobb som ger mig nån tusenlapp extra utöver a-kassan. jag e glad för alla människor jag har runt omkring mig som ger mig energi. (det e ju dumt att ha energitjuvar runt om sig så det har jag slutat med) jag e glad för att jag mår bra (förutom i magen men det går ju över :P)

nu ska jag sluta å kolla klart på filmen .. :p hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0