städa


väntar på bussen


sitter på bussen



igår åkte vi som sagt buss. nästan från ändstation till ändstation på 2ans linje. å det gick kanonbra. liten satt still och var glad hela tiden. tog ändå nästan 50min.



en film att rekomendera: worlds greatest dad



riktigt underhållande film. innehåller: skratt, död, porr och eftertanke :p



bara en vecka kvar tills liten leo blir större leo. skithäftigt ju. :p
2 hela freaking år sen .. wow ..



å nu e det dax för vardag igen, efter all julledighet. å alla som känner mig vet att jag trivs bäst i vardagen. jag älskar rutiner .. träning står på schemat på tisdag å imorgon ska jag försöka hinna städa och finstäda lite. torka alla luckor i köket å sånna saker.
har redan torkat golvet idag så det e på g.

det e ganska skönt att ha leos födelsedag som hållpunkt att tokstäda hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0