jag kan inte leva utan vitlök

jag kan inte leva utan vitlök.



kvällssnacks. 2st morötter, en vitlöksklyfta och 1dl krämfräs (har redan käkat upp massa stavar)



nu har nattningen börjat oxå. och det ska bli rätt från början så leo SKA somna i sin säng i kväll. hur sent det än blir. han har varit upp 2 ggr på denna halvtimme han har legat i sängen, första gången behövdes det en ny blöja och andra gången gick han upp å åkte kana.
tänker hålla mig till att leda tillbaka honom till hans säng utan att säga nåt till honom när han går upp. funkade bra första gången. behövde inte ens hålla honom ihanden utan bara "visa vägen" .. sen klättrade han upp själv i sängen å la sig ner.
jag hör dock att han håller på och leker just nu men det e okej tycker jag. sålänge han e i sängen.

återkommer :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0