sista sommarmånadens sista dag

nu ska vi se .. igen .. eftersom att jag faktiskt skriver här mest för min egen del så kommer här ett flummigt inlägg, ungefär som vanligt helt enkelt :p



vi körde lite skördefest för nån vecka sen. :p mkt kul tyckte leo


















Sen var vi ner på crusingen i lördags oxå, här e några bilder från det :p














Medan söndagen spenderades på biblioteket






På kvällen (sön) så tog jag å Leo en lite roadtrip till sandviken på kvällen å köpte en milkshake :p såg leos första bil (om 16 år)








Leo och Frank igår (tis)





Leo i morse (ons) på väg till dagis :P






Gjorde en rensning av mina kläder för ett kort tag sen, detta åkte ut.



Å sen så behöver man lite nytt oxå:




Lång hoodie




Sommarskor, t-shirt x2 + mössa till Leo, tjocktröja till Leo, jacka + buff Leo, linnen x3 (2 på bilden), mössa å halsduk, tunika, randig t-shirt + lång t-shirt + vita linnen x3, tröja enfärgad + mönstrad och en storkofta. Leo fick ett par skor för framtida bruk oxå, storlek 28 på dem men de var gratis så det var väl bara att tacka å ta emot då.

förresten e det inte lite konstigt att när man handlar på samma ställe så får man köpa 3 olika storlekar .. jag köpte small på de vita linnerna å large på de 3x färgade. medium på tunikan osv ..
lätt konstigt ..



Ligger lite efter med jobb oxå så jag får ta ikapp allt på fredag har jag tänkt. hoppas kunna jobba ganska många timmar då.
och för er som inte vet så jobbar jag lite extra på bilmetro fortfarande. men det e bara nån tusenlapp i månaden så det e inget att leva på :p å verkligen inte shoppa järnet för .. haha .. :p

men så e det, livet lixom lunkar på .. å det märks ju för att jag ahr ju aldrig tid att blogga .. typ :p men nu ska jag försöka mig på operation säng för Leo.. försöka få honom att somna innan kl 20 iaf å det betyder ju att jag får mer tid för mig själv på kvällen .. lycka till till mig med det. haha .. men i dag somnade han 1945 iaf, sen måste jag orka hålla det oxå. somnade förresten i sin egen säng oxå.

nej nu ska jag kolla klart på filmen å sen sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0