sover redan ..

nån sorts rekord då leo somnat redan .. galet ju .. man han var trött .. fast han var mer trött i går å då var han vaken i 3timmar sen han "gått å lagt sig" .. :p

hmm .. sitter å planerar morgondagen lite .. e ju mkt roligare att springa i skogen än att träna just nu .. måste vänta och se hur vädret blir innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra.

om det blir skogen så kommer furuvik få ett besök. om det blir träning så ska jag köra dubbla varv för att kompensera uteblivet träning. :P bara att välja. imorgon.

vad ska jag göra ikväll då? hmm ..
sova antaligen, e ganska trött efter dagen jag med.


Leo utanför Furuviksparken 2010

Karta över furuvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0