Från nu ska jag bojkotta alla apotek som h...

Från nu ska jag bojkotta alla apotek som heter apoteket. Fy fan för dålig service!!! Ska köpa en smootie till Leo. Tanten står och plockar upp varor, kollar åt mitt håll en gång, två gånger. Händer inget. Går därifrån efter 5min. Hoppas nästan på att Leo ska bli ledsen för han inte fick nån smootie men han brydde sig inte. Går å handlar ett par byxor å sen in där igen eftersom det låg vägg i vägg med byxbutiken. Leo vill väldigt gärna ha smootien nu så jag öppnar den å ställer mig i kö för nu e det nån där å nån som blir hjälpt. Antagligen med nåt väldigt svårt för det tar 15min innan jag får betala. Vill gärna skriva 30min för att överdriva men det var 15minuter. Jag höll på att gå i taket. Var fram till receptkassan och frågade om jag fick betala där för det var ingen kö men det gick inte för sig. Å när det blir min tur så lägger jag fram den tomma flaskan. och en 20lapp å säger: behåll växeln för jag vill verkligen bara därifrån! (kostar 18kr) Liten grej men så fruktandsvärt irriterande. Vem orkade läsa? Känns bättre att få skriva av sig lite oxå :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0