städning å rensning

woho, i am back ..  känns faktiskt lite bättre att ha kommit igång med bloggen igen. även att förkylningen börjar vandra och sitter nu även i öronen brukar betyda att den går över snart. woho.

min telefon klagar när jag tar kort med den, tycker att de inte finns minne nog så när jag tar bort bilderna så säger den "frigöra minne?" om jag trycker på ja händer inget å trycker jag på nej händer inget .. jaha lixom ..





rensade ur i förrådet nyss å hade inte en tanke på att jag skulle finna denna på golvet. äcklig! men å andra sidan så har jag inte hört den i väggen på ett bra tag å det e ju bra. borde kanske ha gått ut å kollat lite tidigare men har lixom glömt av de för att de var bara tyst lixom.



har även börjat göra i påsk här hemma. bara 3 veckor kvar :P hehe påsk betyder inte så mkt för mig men de betyder (oftast) att jag fyller år.




tog till å med fram utemöblerna på framsidan. de stod ju ändå bara i vägen i förrådet ;) för en observanta så syns snömängden i bakgrunden och då kanske ni tycker att de e lite tidigt för att ta fram möblerna. men då kanske ni inte e så observanta som ni tror. skrev ju att möblerna stod i vägen i förrådet.



jag kommer ju med städtips lite då å då har jag märkt. (kan de bero på att jag städar för mkt? städar på konstiga ställen?) å idag fick jag för mig att jag skulle byta gardiner igen och förra gången jag gjorde de var innan jul (minns ni? ;) ) den gången kom jag med tipset att torka av gardinstången.
så nu påminner jag alla att torka av gardinstången. särskillt i mitt sovrum med alla textilier, kuddar å täcken som avger massa dammpartiklar så blir den extra dammig så jag bjuder nu på en bild på damm hos sara.
damm som samlats under ca 4 månader (?)

(inom parantes så har jag bytt gardiner redan efter julen men då slängde jag bara de nya utan att bry mig direkt om nåt annat, bara att få bort tomtarna)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0