massa drabbel

har några saker jag vill skriva av mig om. så jag gör som jag alltid gör. börjar på mitten å letar ut mig till slutet. allt däremellan e bara ett storta virrvarr av tankar och händelser.



de nya stadsbussarna stör mina ögon när de åker förbi. inte för att de e fulare än de "vanliga" utan mest för att de e ny utformning på dem. (har läst massa på kissies blogg på sista tiden) så jag frågar hiss eller diss?




jag hatar bokstavligen att outa nån eller prata skit om nån i bloggen, att ens kommentera nåt som nån skulle kunna störa sig på känns fjärran för mig MEN .. de e en sak jag har tänkt på.
jag har inte klarat av att haka på trenden med en tröja/ett linne över bara tajts ännu. personligen tycker jag att jag har för stora lår för att klämma i dem i korvskinn och visa upp lår å en bit av rumpan för alla andra lixom. men förra veckan tog jag mod till mig att traska ut i korvskinn och en lång tröja. de hjälpte att de var kallt ute så jag fick ha min långa vårjacka över oxå men men ..
till saken: när jag åkte hem i dag från jobbet så ser jag en tjej som säkert inte ens kan köpa kläder på HM (för hon var så stor) som hade tajts och en skjortliknande tunika på sig. när hon gick så lixom dallrade allt runt benen ..
hmm .. bara för att de e mode behöver man ju inte haka på tycker jag .. menmen ..
förlåt om nån tar illa upp men men ..

punkt för den saken.



jag har i övrigt varit riktigt duktig å klippt håret på leo helt själv. e faktiskt riktigt nöjd. de kan vi göra om. (måste jag erkänna att jag mutade honom att sitta still med glass?)

syns nog inte bra alls men de e rakat på sidorna å lite längre på mitten hela vägen bak lixom. för övrigt så e drickyoghurt i glas med sugrör ett av favorit mellanmålen just nu.



själv slog jag till å firade lite extra pengar som trillat in med att fixa håret på mig själv oxå. men inte lyxade jag till de nåt utan de blev en blondering från HM för 60 kr .. haha .. riktigt blond e jag nu. vart inte så himla bra men de löser sig när de växer ut lite.




sen hade jag en massa bilder från telefonen men de verkar ha försvunnit i cyberspace. suck vad trött jag blir på överföringen. vill ha bluetooth!! nu .. AB .. typ .. haha ..



å för er som undrar varför jag helt plötsligt har tid att skriva på bloggen så beror de på att stefan ligger hemma helt däckad. han var sjuk även igår och i förrgår. vet inte riktigt vad som e fel på honom ( ;) ) men han e trött, har ont i magen å tatueringen (som absolut inte e ny) sväller upp. han svettas å fryser om vart annat. kan inte käka nåt allt å sover sporadiskt.

nu ska jag gå å starta diskmaskinen och försöka fixa bluetoothen igen. (haha lycka till, tack)


Kommentarer
Postat av: cissi

Håller med om det där med tjocka tjejer och tights... inte vidare smickrande.. Men de kanske tycker att de är modiga som "vågar" ha det på sig?? jaja, jag skulle iaf ha hoppat detta mode om jag var ngr storlekar större.

Finfin blev Leo i håret :-)

2010-06-14 @ 21:08:52
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0