dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig :p

idag blev leo hemskickad från dagis. han hostar lite men jag tycker faktiskt inte de e nog illa för att han inte ska få vara p ådagis. men men ..

sen man ut såhär när man e dagissjuk??


vet inte ja, men vi har haft en riktigt skön dag tillsammans iaf.

sen nu på kvällen fick jag värsta rycket å började tokstäd. rev ur sängen med alla sängkläder och gjorde ren alla bänkar i köket å rensade bordet som hade blitt en samlingsplats för kontorsaker just nu. torkade golven i sovrum å kök (händer max 1 gång om året) rensade bland alla skor som samlats i hallen och sorterade klädhängaren.
gjorde en rejäl tvätt på barnstolen med trädgårdsslangen ute oxå.
allt allmänt plock behöver jag väl inte nämna? min lilla tornado tar ju fram saker i samma takt som jag plockar bort dem. men men .. så e de iaf ..
nu e jag hungrig men vet inte alls vad jag vill käka. suck ..



nu ska jag bara ta de lugnt å försöka pallra mig in i duschen en snabbis ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0