bröllop!

jag har medvetet inte nämnt spektaklet till bröllop .. men nu måste jag .. iaf lite ..

satt å kollade i pappers-aftonbladet på jobbet idag när jag ser en bild på min gamla lärare (var de i gympa?) syns på en av bilderna .. liiiiiiite udda bara ..


där e han .. micke nånting heter han .. liiite coolt .. hehe .. :p
nää



det finns en sak jag HATAR just nu .. å har förresten gjort en längre tid. de e å diska leos flaskor. de blir en om dygnet, ibland 2. jag HATAR disken. hatar hatar hatar .. e så fruktandsvärt trött på att diska ur dem .. menmen ..
de kunde varit värre antar jag. haha ..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men guud vad jag känner igen honom! Han hade nog jag på högskolan i idrott. Micke någonting hette han oxå. Måste nästan vara han!

2010-06-23 @ 21:11:25
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0