bilder å update

har inte haft lust alls att skriva nåt då leo har varit jätte sjuk. aldrig nånsin har haft så hög feber och i tisdags fick vi åka in till fam.läk.jouren på kvällen. men allt gick bra å nu e han väl i stort sätt återställd. bara aptiten som inte e riktigt som den ska. men men ..

dessa 4 dagar har gått sjukt fort (haha typ) även fast de har varit riktigt varmt ute.



apropå vädret, kommer ni ihåg i vintras när de var riktigt kallt å mkt snö ute? hur folk klagade då? min enda önskan då var att "folk" inte skulle klaga över värmen på sommaren då. men vad har hänt? jo det klagas på sommaren. suck .. har man själ att klaga så klaga för tusan, övervikt eller man kanske e "2", be my guest.
de blir säkert inte bättre för mig att höra allt klagande som sitter i kassan 24/7 och får prata med massa pensionärer som har en massa åsikter om just vädret.



personligen gillar jag snö snö snö snö .. :p jag gillar att klä på mig 4 lager varma kläder och ändå känna hur kallt de e längs benen osv.
på sommaren klarar jag att vara ute några dagar om man tex åker å badar annars håller jag mig mest inomhus.
idag tex så var jag ute mellan 9 å 11. vattnade och läste ut boken jag läst ett tag på. that´s it. sen blev de för varmt för mig.



apropå boken, jag älskar dan brown och de tidigare böckerna jag läst med honom har jag varit helt uppslukad av från början till slut.
denna bok heter den förlorade symbolen och de första 450 sidorna var på samma sätt som de tidigare böckerna, riktigt fängslande. men sen hände nåt .. jag blev riktigt besviken på vändningen i boken. men jag skulle ändå läsa ut boken och då kommer ännu en vändning. jävla slut alltså. nej jag skippade de sista 10 sidorna för jag ville inte veta. :(


de första 450sidorna får 5 av 5 av mig men boken som helhet får en svag 3a .. :p haha ..



förrsten var vi till lekparken en snabbis idag på eftermiddagen när de var molnigt å de blåste ganska skönt.



sen blev de ett bad





nu blir de som vanligt att kolla på teve å sova ..
btw så sover vi oftast hela nätter nu. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0