ont i huvudet .. :(

idag har sara riktigt ont i huvudet .. hade de på känn redan igår med rygg ont å så .. de e lixom en indikation på att huvudet inte vill vara med.
känner mig illamående å har massa ont i huvudet. :(

men ändå har jag fått för mig att putsa fönstren. redan förra året när de målade om fasaderna på huset blev de fläckar på fönstren som jag inte orkat ta itu med .. men nu så e de borta ..
även hela kvällen igår spenderades i renhetens tecken .. först av mig själv å sedan huset.
bubbelbad med efterföljande städning av badrummet. haha .. även köket fick sig en genomkörare.



ikväll åker vi hem till mamma å pappa å sover för i morgon ska vi iväg på en lite tur. blir till å vakna tidigt men men ..:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0