natten

ååå natten var den bästa ever!
gick upp vid 5 å kolla att han andades! haha .. har ju aldrig hänt förr att han sovit hela tiden mellan 21 å 05. alltid lite gnäll å gny vid 01 ju. coolt. lite krånglig igårkväll bara men de gick bra tillslut (en timmes skrik)

idag skulle de visst bli bra väder, e lite sugen på en tripp till en park för å lossas att de e sommar en sista gång men vet inte om jag orkar. e inte så kul å göra själv heller. eller jag har ju bäbis men han e inte så rolig att prata med.



fick diskmaskinen igår oxå men den e inte inkopplad för de hanns inte med, skulle ju till returen med den gamla oxå. helst innan de stängde.

Helt vanlig maskin


 
nu vet jag vad jag gör dagen innan julafton oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0