bildbomb


bild från imorse (mån)


bäbis i fredags, älskar att klättra i soffan


Bäbis klappar kisse


Vi ska till IKEA å då blir vi såhär glada!


hemma! typ .. på donken iaf


vart hamna ja nu?



i övrigt har vi inte bara varit på IKEA utan även shoppat lite där. haha.
träffade på min kusin som jobbar där. hon skulle visst åka på en sista minuten till nåt varmt land. e bara liiiite avundsjuk, men jag får ju åka till fjällen om 2 veckor iaf! woho! (mygg, kallt, regn, promenader aja .. kunde varit värre)
på ikea blev de bland annat ett par tofflor att ha hemma hos hans. som jag förövrigt har börjat kalla lars i huvet, känns inte alltför bra. kan man göra nåt värre än att kalla sin käraste fel namn? ja de e klart de finns värre saker men de e en sak bland de värre iaf. ska bara tillägga att han vet om att mina hjärnspöken kallar honom lars. sen blev de en till hylla till vardagsrummet och lite hörnskydd och lådspärrar. några skålar och mattor till badrummet som e grön numera.
allt som allt 900:-.

nu ska jag vila .. bäbis sover så gott i vagnen fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0