inspiration

nu har vi varit på öppna förskolan men eftersom vi var uppe sent igår så blev lillen trött redan vid 10 så vi gick hem då.

själv sitter jag och skissar på en åkpåse. eftersom de inte finns nån speciell till just joggern eller sånna vagnar som liknar jogger (avsmalnande nedåt) så fick jag för mig att jag ska tillvecka en egen. å eftersom jag fått mersmak för symaskinen nu så ska jag bara leta tyg (läs, åka hem till mamma å sno tyg) och börja sy.
tror vi att 2 lager fleecetyg och ett lager vattenavvisande tyg räcker?
kanske ska söka på internet efter mönster oxå. jag vet ju hur jag vill att den ska se ut men lite tips e ju alltid välkommet.




så ser stövlarna ut som jag köpte på tradera för 60spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0