lördagen

nu e bäbis lite lugn å jag e kuktrött men ska skriva av mig medan jag har MASSA saker i huvet.

dagen startade klockan 6.50. bäbis på kanonhumör som ALLTID på morgonen. så himla skönt . jag hade förberett väldigt mycket igår tills idag med kläder och mat å sånt å de var kanonbra. var uppe tills 01 i går så jag hade tid :p haha .. bäbis ville inte sova men de gick ju bra iaf. 6 timmars sömn (om nån klagar på att de blir konstiga meningar så skyller jag på sömnbrist-fettus för de lider jag av just nu, men de blir nog bättre ;) )

klädde mig i de framlagda kläderna och värmde oboyen å stoppade ner de sista å sen åkte vi å hämtade kusin Frida.

(så här snygg var leo i morgonsolen)


lämnade av bäbis hos mamma å pappa å åkte för å möta Dumle i medskogssjön. klockan 9.55 var vi i kungsberget. så himla taggad att jag satt å hoppa i sätet som ett litet barn på vägen dit. hihi

hade mammas skidor å åkte tills 12 å sen mat å så fick jag prova bräda (första på FLERA år) så de blev 2 åk i barnbacken, de var lagomt. känns fortfarande massa läskigt.

(bilder från kungsberget)


(Frida i liften)


(dom CYKLADE i liften)



de var moln å typ 4 grader ute när vi kom å efter lunch vart de sol å typ 7grader. lite för varmt för min smak men de gick bra ändå. var kvar i backarna tills 15.

på vägen hem hade polisen skjutningskontroll i järbo (visst heter de så?) men jag som ALLTID ;) kör lagligt åkte lätt förbi. (jag körde faktiskt lagligt för jag letade efter en mack å stanna å köpa nån å dricka annars skulle jag med 100%säkerhet ha åkt för fort å åkt fast.)

lämnade frida å sen hem till mamma å pappa till min bäbis! Han e verkligen världens bästa bäbis! hade visst skött sig kanon ju. (hallå, var de nån som trodde nåt annat?)

vill bara påminna igen att jag fortfarande e sjukt trött utifall nån undrar varför meningsbyggnaden e åt h-vete. :p

vi var hemma 1930 igen efter en pizza som pappa åkte å köpte. tack för de :p
leo sov i bilen på vägen hem å typ 10 min hemma, nu e han vaken å glad å nöjd. sitter i babysittern å bara kollar mot teven. så mysig, när man går fram till honom så tjuter han förtjust till. så go!


just de, skvallret om sara å mattias bäbis har även nått mig å de verkar som att de e nåt på gång där iaf. så himla kul! bäbisen e MYCKET efterlängtad.

imorgon ska vi till min mormor för hon fyller ännu äldre (vet inte hru gammal hon e, mellan 75å85, så bra koll har jag) haha trist ska de bli iaf å alla vet väl varför jag tycker de så jag skriver inget mer om de.

över ut (hoppas jag får sova innan tolv idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0