klappa händer och låååång dag

vakna upp i morse av att bäbis sitter å klappar händerna! wow! vår träning ger resultat! :P hihi



anledningen till jag att ej uppdaterat e att jag varit på den längsta dejten ever:

lördag kväll/eftermiddag käkade vi på church street å de var hur gott som helst. e ju inte direkt bortskämd med att käka mat ute (heller inte att käka mat alls just nu men de går nog över å jag börjar käka bra igen, snart iaf)
sen såg vi sommaren med göran på bio, jag som inte varit på bio på huuuuuur länge som helst :p hihi .. de var riktigt kul! har glömt hur man kopplar bort allt å bara lever sig in i film när man e på bio.
mellan mat och bio gick vi å satte oss i boulongern å pratade.

efter bion gjorde jag nåt knäppt å halv bjöd hem mig till honom (å fan tänker ni nu) nej verkligen inte! tog turen förbi mig och lämnade min bil (btw så var dejten helt alkoholfri (seriöst va?) ) och åkte ut i skogen. shit pommes säger jag bara. (ja jag använda mina låsbara trosor så de inte kunde gått snett) ;)

klockan var väl kanske runt 24 när vi var framme vid hans hus. (läs hans eller Hans, de spelar ju ingen roll! fan de där var bra humor)
kollade på en film å sen bokstavligen stöp sara i säng .. haha .. (for the record så sov jag e en dubbelsäng å "den andra" i en våningssäng, så nu vet ni det oxå)

sov ca 6h och på morgonen åkte vi till rullsand! woho!

jag kände mig som 18 år igen. bäbislös och all tid i världen .. (typ) men de fick jag äta upp se när vi beställde mat. tog 45min från att vi beställt mat tills vi fick den. å den smakade def. inte direkt bra heller. de gick ju snabbare att få mat på church street till å med ju!
galet ..

en åkte vi hem till mig å umgicks med bäbis lite. vid 22 stupade jag i säng .. skickade hem killen vid 21. :p haha



idag har vi hunnit gå med sopor, tvättat å diskat. dammsugit och städat i tvättstugan. nu e det dax för förmiddagslur.


hade!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en kanonhelg!!! :-) Vill höra allt. kram

2009-08-10 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0