Inskolning fortsättning

Inskolningen går som på räls. Dag två var ganska tråkig för mig som förälder då han lekte så bra själv. Dag tre, vilket var idag torsdag, så var jag med i 30min å sen gick jag hem. Hann baka och åka å köpa motionscykel. 👍🏼 Sen hämtade jag honom kl1330. Funkar finfint. Imorgon hoppas jag att jag kan lämna honom efter 30min igen och gå hem. Skulle behöva åka å handla lite 😜

Efter förskola och skola så åkte jag å Leo iväg på hockey. Var internmatch för Brynäs A-lag. Jag påmindes än en gång att jag gillar innebandy så mycket mer. Men det var kul å kolla ändå. Gratis e gott. Var hemma strax innan kl21 efter ett kort stopp på donken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0