Dagisdax

Då e det dax. En natt kvar bara :-) Jag var på möte på förskolan nu i kväll där de berättade om hur dom jobbar och lite praktisk information.
Jag vet inte om jag e lagd åt nåt konstigt håll men jag tycker det bara e långtråkigt. Jag litar på att dom gör sitt jobb och så länge ungen mår bra behöver jag inte lägga mig i deras jobb och verksamhet nåt.
Jaja men i morgon lämnar jag å Love av Leo på skolan innan vi drar oss till förskolan. Tänkte ta en promenad en stund innan så han kanske somnar. Han brukar ju sova runt kl9 annars. Vore ju bra om han somnade lite tidigare så han inte sover bort inskolningsdagarna. I dag sov han från kl 9:45 till 11:15 :-) Men det brukar han inte, det var längre än vanligt.
Sen e vi på förskolan till kl14 och så hämtar vi Leo och möter upp Kasper å går å leker lite med dom.
Måste erkänna att jag har liiiiite lätt ångest över att börja jobba. Har ju varit skönt att jobba lite i sommar å lite över julen för då har man haft ett slutdatum lixom. Nu jobbar man ju tillsvidare. Ekorrhjul.. Men men. Blir nog bra det med. Blir ju en del mer pengar in iaf. Det känns otroligt skönt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0