Tisdag


Leo får ju bara gå på dagis tisdag-onsdag-torsdag kl9-14 från å med denna vecka så igår var han ju helt ledig å längtade ihjäl sig tills idag. Trist tycker jag för hans del men men.. Det e ju bara typ 4veckor till, sen slutat han helt på dagis. :-( Läskigt stor kille. 
Så imorse myste vi en massa på soffan innan dagis, jag å killarna. Leo e så snäll med Love. Verkligen. Hade inte tänkte nåt annat heller ;-)


Så spenderade jag å Love nån timme ute i solen när vi lämnat av Leo på dagis. Sen provade jag att beställa mat på internet med hemkörning. Tog 2.5h med en gnällig bäbis på armen så nå tidsparande kan jag inte skryta med men fördelen e ju att jag slapp en gnällig bäbis i affären i 2timmar. Typ. Haha. Så imorgon körs varorna ut. 2200kr handlade jag för. 👍🏼


Nu e det bara sova kvar i kväll. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0