Maj-måndag

Såg i kalendern att det e ganska mycket bokat denna vecka. Nåt som händer varje dag men ändå har jag lyckas boka in två Barnvagnspromenader med nya bekantskaper på dagar och tider som passar! Hehe. Så vi började idag med en tur till Högbo. E16 var avstängd så det tog VÄLDIGT lång tid att ta sig dit men fram kom vi. Väl där skulle vi möta upp en tjej jag pratat med i bf jan-april 2015-gruppen på fb. Hennes Linus är 2,5 månad och Love e ju bara 2,5 vecka, vilken skillnad alltså :-) Men det känns som att Love e mycket äldre. Känns som han varit här längre helt enkelt. Men iaf.. 
Jag har lixom aldrig varit i Högbo tidigare så hon fick guida lite. Vi gick runt nån sjö där, 3,5km. Jag känner mig otroligt pigg å fräsch i kroppen faktiskt. Känner knappt såret längre och inget annat som spökar. Dock måste jag erkänna att jag stoppade i mig en värktablett innan. Har nästintill slutat med sånna.
Fötterna e bara lite svullna numera och det betyder att jag får på mig vanliga skor oxå. Vilket hjälper mycket när man e ute å promenerar. Det enda jag saknar e en vindjacka/softshelljacka att ha. Hittade en av Daniels jackor i skrubben så använder den just nu, dock så e det lite för stor. :-) Vi gick sakta och stannade för å titta till de små ganska ofta, därav att tempot var katastrof. Men det gör inget. Var en väldigt trevlig promenad som avslutades med en kort fika innan vi drog hem vid 12. Mycket bra förmiddag. 
Hemma igen så slocknade vi på sängen å sov nån timme. Mys!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0