Lite helg å lite vårrus bland annat

Ja som vanligt så flyger dagarna fram verkligen. Helt sjukt. 

I helgen var vi till xxl som öppnade i veckan. Mycket folk. VÄLDIGT mycket folk. Sjukt faktiskt. Hittade ett par skor till Leo å lite frisbee's iaf. Så nu har vi alla Asics-dojjor. Hehe. 
Han hann även fylla en månad! Hurra hurra! 

(Ja mycket bilder på minsta ungen nu, beror bland annat på att det e jag å han hemma just nu och att den stora inte vill vara med på bild alltid)


Hann även med en tur till Hemlingby och 2km i spåren under lördagen, innan vi åkte till Furuviks brygga för middag. Min farmor fyllde 80år :-) Men med en febrig Leo och en ostabil 1månaders så vart det som det vart helt enkelt. 

I söndags var det så fruktansvärt tråkigt väder så varken jag eller Love kom utanför dörren mer än 5minuter. 







Men igår så svängde vädret och med det humör och lusten stt göra saker. 
Solhäng, cykeltvätt, omplantering, 3 timmars lekparkshäng och till sist vårruset. Mitt 5e på raken. Tänkte inte missa detta året pga att jag nyss fått barn så jag anmälde mig med inställningen att jag kommer komma runt och jag tänker gå. 50-55min som måltid och traskade in på 52 så det gick enligt planerna. Har aldrig gått vårruset förr och hade med det ingen aning om att det var så många som faktiskt gick. Helt omöjligt att hålla sitt eget tempo, sjukt trångt och så mycket folk. Nää bättre å lunka på å komma in på runt 30-35minuter. Lättare att springa faktiskt å det e ju lite långtråkigt att promenera. Det visste jag ju :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0