Helg

I fredags hade vi tråkig hemma-dag. Man måste ha sånna ibland oxå :-) Käkade hemgjorda lax-burgare. Ganska gott men jag saknade laxsmaken som försvann lite. 
Igår var det simskoleavslutning å Leo fick ett märke och går upp en grupp nästa år. Nu kan han flyta på rygg och mage och vända sig däremellan. Han tar sig framåt flytande (kalla det simma e lite snällt men ändå) :-)
Sen åkte jag å lämna Daniel på Gunder Hägg och Leo hos mormor å morfar. Sen åkte jag å Love tillbaka till Gunder Hägg för att kolla när Daniel sprang Gävlemilen. 


Tror han hamnade på plats 13 tillslut. Väldigt bra resultat. Å hans lag vann hela lagtävlingen. Superroligt. 
På kvällen gick de ut och jag var hemma själv med två ungar. Gick bra. 
Love har haft svårt att sova både igår på dagen och i natt. Sover 30-90min å sen vaknar han å skriker. Lugnar ner sig efter en stund och då hör man att det mullrar i magen och pruttar i rumpan :-/ Inget kul alls. 
Hoppas det blir bättre idag. 
Jag har sovit i kapp lite nu på morgonen å ligger fortfarande i sängen (kl11.25) Men ska pallra mig upp å åka å handla tänkte jag. 
Synd att det inte var varmare ute, då hade jag legat ute i solen. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0