Vagnen och lite rum






Ja såhär ser alltså liggvagnen ut. Chassit är super nitro och liggdelen är en citykorg från 2008 som jag köpt för 200kr. Totalt värt det med tanke på hur pass kort tid man använder den (finns även liggdelslock)
Den e grymt stor och ganska tung att få in i bilen men jag får väl börja träna direkt efter snittet då. Haha ;-)
Skötväskan e nyinköpt och modellen heter sport och färgen black/white. 

Loves säng och skötbyrå e även på plats och jag tror det mesta e färdigt här hemma faktiskt. 




I hans rum står ju Leos stora hylla kvar men den e ganska tom sånär som på böcker, dvd-filmer och blöjor. Alla lådor e tomma men de fylls nog med åren gissar jag ;-)

De tre uggletavlorna har jag inte bestämt mig om jag ska sätta upp på väggen än, de har ju ganska stora stirrande ögon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0