Allmänt svammel

Grabbarna har dragit till fjällen och jag är kvar hemma. Allt går bra såklart men måste erkänna att det e jobbigare än jag tänkt mig. Jag vill oxå vara med! Men att springa omkring i fjällen i vecka 37 är ingen bra ide. Även om jag gärna skulle vilja. 
Det jobbigaste e att inte ha nån å prata med. Tyst hela tiden å inget att göra. Finns en charm i att plocka efter mina två grabbar ändå. Det kommer jag väl få käka upp då ja snart har tre grabbar stt plocka efter. Haha. 

Har bara käkat skitmat idag så har världens halsbränna nu! Haha. Får skärpa mig tills imorgon. 
Och apropå det så längtar jag efter att få käka lchf. Ska bli så gott!! Man kan ju äta när man e gravid men jag tycker inte man ska utesluta nåt under denna period. Så jag väntar snällt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0