Lager 157 shoppat

Vi var ut till Valbo igår, mina två smågrabbar och jag, för stt köpa lite kläder till Leo. Han blir ju skolkille til hösten så jah tyckte han behövde uppdatera sin garderob lite. Så vi drog till lager 157, jag har ju inte hunnit dit ännu och fick tips om deras jeans. Shit vad stor affär de har! Superstort å mycket kläder. Kul! Där kommer jag nog hitta saker åt mig själv oxå. Får åka dit när jag har tid å bara har en liten kille med mig. (Väntar nog några veckor till oxå pga vikten, men ett par byxor e ganska akut så man vet aldrig) 
Köpte iaf två par jeans till Leo. Storlek 130, alltså han börjar bli så stor.. Fattar inte.. Sen åkte vi till Köpis å köpte skjorta, t-shirt å chinos. Allt enl planen :-) Och såhär fin blev han:




Kollade efter skor åt mig oxå men det fanns inga storlekar så vi åkte till Ica Maxi för en kompletterings handling 👍🏼
Inget tjat från Leo å Love fick lite käk i bilen innan vi åkte från Valbo så båda skötte sig helt perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0