Verkligen en smak av sommar

Äntligen lite riktig värme. Som att sommaren e här nu. Men det vankas ju sämre väder redab imorgon. Så vi har passa på att göra stranden dessa dagar. (Furuvik i förrgår dock) 
Igår var vi i Vårvik å myste. Leo lekte med kompis å Love skötte sig utmärkt. 

Efter en varm natt så blåste det ganska mycket i morse så jag åkte till Valbo med Love å lämnade Leo hemma. Köpte shorts å passade på att göra lite andra små ärenden samtidig. Sen drog vi till Lillsjön. Funkade kalasbra med Love denna dag med. Fast eftersom vi e bra på att sola så vet vi att 3e dagen bör vi spendera i skuggan så vi slog oss ner under ett träd där. Å Leo lekte i lekparken å badade litegrann :-)



Nu ligger mini å sover i värmen å jag ska kolla lite på OITNB tills jag somnar. Snart klar med säsong 1


Imorgon e det äntligen dax för sommarfesten i Engesberg. Förra året missade vi ju eftersom vi var i Danmark. 39pers kommer vad jag har förstått å det känns ju superkul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0