Torsdag

Alltså jag vet inte vart dagarna tar vägen. Det e så konstigt. Jag e ganska uttråkad av att bara vara hemma men ändå försvinner dagarna i en rasande fart. Sover ännu sämre just nu än för några dagar sen. Somnar oftast runt kl22. Och runt 2330 får toan ett besök, sen under natten orkar jag inte kolla klockan men minst två gånger till blir det. E uppe 3-4gånger per natt. Men men. Sen kl7 går jag upp, går med Leo till dagis och går hem. Fastnar ofta framför teven nån timme. Käkar lite frukost. Sen vet jag inte vad jag gör lixom. Käkar lunch runt kl12 lixom. Å sen sover jag kanske en sväng. Ligger i sängen till 1445 då jag hämtar Leo och går hem å umgås lite innan jag lagar mat. Sen e det ju kvällstv och sova igen. Fattar inte alls vart tiden tar vägen. Skulle vilja kunna säga att jag pillar i Leos och/eller Loves rum men det gör jag inte. Jag hinner inte. Och jag orkar inte. 
Fast i och för sig så hämtade jag spjälsängen i början av veckan och har monterat den. Har ingen bild men ska väl ta en antar jag. Så lite har jag åstadkommit denna vecka iaf. OCH jag har köpt en Ozone-sittdel till vagnen. Hehe. Har dock inte fått hem den än då schenker skickade den från Kristinehamn ner till Borås och det e där den e just nu. (Köptes i måndags, torsdag idag) Kommer bild på den med. Men har inte fått hem vagnen än heller så det e ingen brådska egentligen. 
Ja så ligger läget. 

Ringde faktiskt till mödravården idag, ibland kommer tankarna ikapp och jag tycker jag har så sjukt stor mage. Vad tusan är det där i lixom? Haha. Men hon lugnade mig efter att ha lyssnat på mig och sedan läst igenom min journal. Gissningsvis är det en ganska stor bäbis och antagligen har jag mycket fostervatten. Ska på kontroll nästa torsdag så jag håller ut tills dess. 

Leo kom å myste lite igår ❤️


Vagnen :-) 


Liggdelen 


Ozone-sittdelen (lånad bild med samma färg, carbon black) Funderar oxå om man ska lägga några hundralappar på att byta bågen till en Superviking-båge som är swing-away. Vi får se. 

Sen har jag faktiskt köpt en begagnad sidebag oxå. 
Jaja nu vart det mycket vagnssvammel här. Får återkomma när sakerna e hemma. (Sidebagen Och liggdelen har vi ju redan men ändå, det väsentliga saknas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0