Vardag igen

Äntligen tillbaka till en vardag igen. Jag älskar Svensson-livet. Gå upp skola, jobb, lunch, hämtning, mellis, middag, städning, dusch/badning och läggdags. Kommer aldrig trivas med att bara gå hemma även om det e skönt ett tag. 
Var till jobbet idag å nämnde att jag vill jobba över jul och nyår. Vi får se hur det blir med den saken. :-) Hoppas det funkar. 
Daniel jobbade sin första dag efter 5veckor hemma och Leo gick i skolan. Han gillar skolan :-) Så stor kille. 

Jag å Love har lämnat in bilen på "lagning" och varit på MVC å satt in en spiral. Järnspikars vad jag skrek. Jag minns att det gjorde ont förra gången men detta var som att nån slet ut mitt inre. Men men. Nu e det gjort iaf. Slipper tänkta på sånt på 5 år. 
Sen åkte vi å hälsade på mormor på jobbet bara. 
Nu ligger Love å stödsover i vagnen å Leo e nyduschad å ska få vara uppe en timme till. 

Love i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0