Svammel svammel 6 dagar kvar

Sydde på igår och helt plötsligt fucka maskinen ur. Riktigt dåliga stygn så satt med den en timme innan jag gav upp. Fick inte alls ihop den igen så sket i den. Haha. 

Idag var jag iväg å köpte en begagnad puma-dress till Love. Stannade till hos mamma som är hemma sjuk och pratade lite skit. Stannade på affärn på hemvägen så nu e allt köpt inför nästa vecka oxå. I matväg alltså :-) Kryper ju
Närmare. Eller snarare springer närmare.  Så nu längtar vi alla 3 supermycket. 

För 3natten på raken sov jag helt okej oxå. 2toabesök bara. Och Leo sov hela natten i sin egen säng igen. Det underlättar för min sömn med såklart. 
Men kroppen e bra slut. Funderar lite på hur jag ska överleva några timmar på BB på tisdag. Kommer ju somna om man måste vänta på nån doktor eller nåt sånt.. Jaja vi får se. Ska bli kul dock. Det e nästa steg just nu. Först helg såklart sen tisdag på BB och torsdag så är snittet. Woho! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0