Söndag innan Love :-)

 
Jag e fortfarande inte överdrivet nervös över vad som komma skall men känner att jag går igenom olika scenarion i huvudet lite då och då. Det e mina förberedelser de. Känner 3 av 10 på skalan tror jag. 
Har haft svårare att somna och sova senaste 2-3dagarna, även om jag inte gör så många toabesök (2-3st) per natt och Leo sover i sin säng så går det dåligt. Jag snarkar så jag väcker mig själv oxå. Helt sjukt men så e det. Bra att det verkligen e på slutet nu. 
 
Dessa 3 dagar som e kvar e fullbokade med aktiviteter så tiden kommer gå superfort. 
Måndag: Ska ta mig tid att sy lite. Har filat på mönster halva dagen idag och även förberett lite. (Maskinen e funktionsduglig igen, var fel på trådspänningsgrejjerna, men det löste sig) 
 
Kl16 ska jag på avslutningsamtal med Leo på dagis. 
Tisdag: Först fixa fransarna så de e fit for fight inför förlossningen ;-) Sen till BB på dagen för inskrivning och på Me&I-party på kvällen. Kommer vara helt död. Haha. 
Onsdag: Handla och hälsa på på jobbet en sväng e tanken. Vi får se hur det går ;-)
Sen e det torsdag och det e dax! Hejja oss! 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi som sagt städat en massa. Fått ordning på torpet så att säga. Vi har även satt i babyskyddet i bilen, blev sådär.. Men vet inte hur det skulle kunna sitta på nåt annat sätt. Så det blir nog bra. 
Jag å Leo har övningskört med vagnen lite och hämtade in duplot från förrådet. Leo har toklekt med det hela eftermiddagen. Riktigt kul hade han. 
Att vila gick sådär. Har för ont i höften för att ligga ner å foglossningen gör sig påmind. Inte så mycket halsbränna idag som jag hade igår (var åt helvete igår) men har svårt att komma till ro när jag vet att grabbarna e hemma.
Å så sover jag lite bättre just nu (går inte upp lika många gånger som för ett tag sen, men ändå inte bra) så jag blir inte lika trött på dagtid heller. 
Vart lite motsägelsefullt här just nu men men.. Sålänge jag förstår mig själv :-)
Del av duplo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0