Huddinge

 
Skrev ett långt inlägg om vår dag men det försvann när jag skulle välja kategori. Irriterande. Här kommer snabbvarianten. 

Drog hastigt å lustigt till Huddinge idag. På 20min var vi iväg. Bara Daniel var planerad att åka men jag å Leo ångrade oss i morse. 

Jag och Leo hängde bland annat på läktaren medan Daniel sprang sitt springlopp under aliaset Sant Hedkvist


Blev en ganska skön dag i solen när den väl kom fram 
 

Leo testade på lite spontant längdhopp innan starten 
 

Å så stannade vi på donken på vägen hem. Eller gyllene måsen som Daniel aldrig hört att det kallas förr. Hehe 
 
 
 
 
 
Bra dag. Bra slut nu. 
Imorgon står städning och vila på schemat. Sista helgen utan Love. Spännande värre! 
 
(Detta är 5e gången jag försöker publicera detta inlägg. Skulle publiceras i gårkväll (lördag) Men det verkar inte alls funka för mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0