Första dygnet hemma

Snabba svängar så vi åkte hem igår vid 11 tiden. Hämtade stolt storebror på vägen. Skönt att komma hem men har det lite jobbigt med magen. Den lille trivs och gör inget annat än sover å käkar. (Och bajsar, men det e inte mitt problem :-) )





Så fick Leo en present av Love som Daniel hjälpte honom att bygga ihop. En bilbana med turtles. Han e mycket nöjd :-) 

Första natten hemma sov Love till kl1 å sen mat till och från till kl5 med sovning mellan varven. Leo kom ner lite innan kl6 så vi gick upp då. Absolut helt okej natt. Daniel fick jag väcka en gång vid kl 5 så jag kunde gå på toa. Tar mig ju knappt ur sängen men men.. 

Och dagen idag har vi bara hängt igen. Vi trivs bra med det allihopa. Hehe. Jag fördriver tiden på soffan å har mig bara härifrån för toabesök. 
Love e bra på att sova i famnen men inte ensam på rygg så vi provade med sidoläge å han sover som en stock. 




Daniels kompis Krille var här nyss en kort sväng å var mycket imponerad av den minsta människan han nånsin sett. Hehe

Nu står Daniel å lagar mat å sen ska vi fortsätta vårt soffhäng resten av kvällen. Det e så skönt att inte ha nåt inplanerat alls dessa två veckor då Daniel e hemma. Eller lite grejjer har vi, bland annat öppethus på Leos skola på onsdag men tror Daniel å Leo får åka dit själva å Leos simskola på helgen. 
Åh vad jag ser fram emot helgen. Gissar att jag mår lite bättre då :-) 
Men jag klagar inte så himla mycket nu heller. Leo spelar tv-spel å Love sover medan jag bara hänger 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0