Altanen och tråd

Daniel skurade altanen på baksidan idag. Där har vi kvällssol på sommaren å det e superskönt att sitta under varma sommarkvällar. Tänkte åka å kolla på nya möbler att ha där så det blir mer inbjudande. (Har en lång lista på saker att fixa idag, Daniels sista hemmadag med oss)

Blir lite skillnad. Ska slänga på lite olja oxå e tanken




Ja sen har jag en tråd som sticker ur mig vid snittet. En fästtråd enligt kunniga. Känns skitskumt. Fastnade i en tröja jag hade idag å fick halvt panik haha. Daniel fick klippa i tröjan för attjag  skulle få av mig den. Å nu i natt när jag gick upp hade det blivit längre. Var ca 1,5-2cm på dagen å nu på natten ca 4-5cm!! Fastnade i trosorna när jag skulle på toa så jag klippte av en rejäl bit av den å fixade ett plåster så den inte fastnar i nåt annat. Hoppas det inte blir nåt tok bara

Här syns tråden som den var igår/förrgår, syns vid tatueringen. Den e som en räfflad tunn ståltråd

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag hade oxå en tråd så där, den lossnar tillslut. Och inte för att skrämma men ca 10 veckor senare kröp det fram en till som Annica fick noppa bort 😃
Tror inte iaf att det är nå tok

2015-04-29 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0