Tjejmilen och jobb

Jag skrev ett inlägg igår men det har ju inte kommit upp alls. :-/
Jaja iaf, det var tjejmilen i Helgen och det gick väl sådär. Av div anledningar visste jag att jag inte kunde prestera på topp även om jag har konditionen. Suck.. Men det var trevligt och roligt som vanligt 






I övrigt har väl inget spec hänt tyvärr. Men vi har gått in i september och jag jobbar fortfarande för fullt. Känns bra å ha jobb faktiskt men det e ju en riktigt osäker anställning men det funkar så länge det funkar helt enkelt. Trivs fortfarande bra även om jag måste erkänna att det e lite jobbigt att kliva upp på morgonen nu. Går ju upp så Himlarns tidigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0