Tiden rullar på

Snart har jag avverkat 3månader av denna graviditet. Mycket trevligt. Mindre trevligt är hur jag mår. Det värsta illamåendet har försvunnit men mår fortfarande illa på dagarna och kräks på morgonen typ 2-3dagar i veckan (för 2 veckor sen var det ALLA dagar i veckan) Halsbrännan är jobbig som tusan och tröttheten finns kvar. Sover ganska dåligt och går upp 2-3ggr på natt. Har varit förkyld i veckan och är fortfarande inte 100 frisk från den, sen igår efter lunch så sa magen upp sig. 9ggr på toa från lunch till jag la mig å sov. Suck.. Nej just nu vill jag bara ha en dag eller två där jag mår 90% bra typ.. Om nån har lust så e det fritt fram å komma hem till oss å städa lite. Haha! Jag orkar inte alls med nåt.. Jaja, nästa vecka drar vi till Stockholm över helgen och myser hela familjen. Bo på hotell å sånt. Ska bli superskönt å komma iväg lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0