Senaste tiden..

Ja alltså jag har mått så dåligt senaste tiden och det har ju sina förklaringar. Mår fortfarande inte bra men vissa dagar är bättre än andra. Har gått ner 3kg på en månad pga illamående. Orkeslös och vill bara sova. Klarar knappt av en hel arbetsdag men överlever tack vare att jag kan sova på lunchen. Gör inget alls här hemma känns det som utan Daniel "drar lasset". Leo uttrycker det "jag får göra vad jag vill när mamma är sjuk" vilket inte riktigt riktigt stämmer ;-) Men jag orkar ju inte tjata på honom eller sätta en timmes gräns på tevespelet. 
Men idag på förmiddagen har jag kommit iväg å gjort lite saker iaf även om jag mår dåligt nu efteråt å bara vill spy eller sova.. Har varit på Leos simskola, skjutsat Daniel, varit till mamma och pappa med Leo och storhandlat. Stannade även på plantagen och köpte blommor som jag planterade när jag kom hem. Nu är orken slut. Helt slut. 
Mina ben har svullnat upp och jag går i stödstrumpor från och med nu. Livet är uppåner. 
Men allt detta beror ju på att jag är gravid. Har dykt in i 3e månaden nu så jag hoppas slippa några jobbiga symtom inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0