Bak och allmänt

I fredags hämtade mamma Leo på dagis så han sov över där, jag å Daniel bara slappade hemma. Så himla skönt att slippa tänka på allt som måste göras. Tiden går så fort och det känns som att det e nåt på gång hela tiden. Och i och med att Leo sov där så följde mamma och pappa med till Leos simning så jag behövde inte gå upp halv 7 och rodda med det heller. Fast nästa gång måste jag gå för det e märkestagning nu :-) Ska bli spännande värre! Sen kom de förbi här å lämnade Leo och fixade lite smågrejjer i hallen uppe. 
Senare på kvällen gick Leo till Eric för han skulle sova där så vart vi barnlösa en kväll till. Den spendera vi framför en sjukt bra film. Wolf på WallStreet. Så. Pip. Bra. Film. Punkt. 
Idag har jag varit och storhandlat och bakat en kaka. Thats it. Bara vila å slappa kvar. Måste ju tänka på att ta det lugnt när jag kan. Ryggen börjar säga ifrån nu oxå. Fick väldigt ont i fredags när jag gick. Blir stel väldigt fort när jag sitter still å får ont när jag rör mig för mycket. Jobbigt läge serru :-) Förhoppningsvist kommer det gå att jobba ett bra tag till. 

Ska försöka komma ihåg att lägga in en bild på kakan när vi skär upp den ocå. Jag förväntar mig ett coolt mönster däri :-) Har aldrig gjort denna förr så vi får väl se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0