Helgen var lång :-)

Hann med massor med kuliga saker! Igår gick jag Gävlemilen och där är vad det låter som. En mil runt Gävle i tävlingsform. Jag kom sist i tjejklassen! Haha. Eller först från slutet!! Var ju lixom lite klass på denna tävling å typ 70 st deltagare i min klass (dam) så det var svårt att mäta sig. Men det gör absolut inget. Det var superkul! Medalj å grejer vettu! 


På kvällen så slöt vi upp med några andra från Bilmetro (vi sprang i lag på milen förresten, lag blå, lag svart, lag rosa och lag grön à 5 pers) och käkade mat och umgicks. Trevlig kväll. När vi kom hem glodde vi på Day after tomorrow. Så himla bra film alltså men jag drömmer så himla mycket efter sånna filmer. Haha 

Idag söndag, åkte vi till Trädgårn i Söderfors. Vädret var galet alltså. Sol. Moln. Regn. Sol. Snö. Snö. Snö. Sol.. Osv.. Köpte lite plantor sen åkte vi hem. Tog några cacher på hemvägen ocå. Alltid bra att kombinera nöje med annat nöje. 

 Sen hade jag planerat lite caching imorgon när jag var ledig. Eller en rejäl promenad (helt arbetslös hela denna vecka) MEN så ringde mellansvenska städ så jag jobbar till en början imorgon 8h. Hehe. Härligare det! För blir det en dag brukar det bli fler. Hoppas. Gillar att jobba ja :-)

Dock e det lite svårt med dagis eftersom det e svårt att ringa på
en söndag att han kommer tidigare än planerat. Skulle gått 9-14 men kommer gå 0630-1615 istället.. Men det får vara så denna gång, får helt enkelt bara dyka upp där å säga att det blev som det blev. 
Nu ska jag kolla klart på bachellorette, slänga in tvätten i tumlaren å sen sova. 0545 står klockan på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0