Råkade trycka på turboknappen

Ja alltså råkade trycka på turboknappen igår. Lämnade Leo kl9 på dagis å skulle dra iväg å jobba till kl10, 15min innan kommer Daniel på att jag ska få skjutsa honom till jobbet så han skyndar sig, jag jobbar lite, han jobbar lite sen hämtar jag upp honom på jobbet och åker vidare till Valbo. Dagen var inne, det e dax att köpa nu telefon! Eller telefoner! För vi båda behöver. 

Jag kunde tänka mig att pilla på en samsung innan jag bestämde min för vilken jag ville ha men jag vart så såld när jag insåg att vi har råd med en varsin iPhone 5s. Så det blev det. Mediamarkt kunde inte leverera en enda en, dåligt så det blev Elgiganten. Daniel köpte en 16GB spacegrey och jag slog till på en 32GB silver. 
Sen ringde mamma å frågade om vi ville jobba lite åt henne. Så vi kastar oss i bilen (typ) och hämtar 2 paket på mammas jobb å åker upp till huddik å levererar dom i en skog i närheten av stan typ. Haha. Mamma hämtade Leo på dagis sålänge och sen drog vi bara hem igen. Fippla med telefoner delux. Haha. Det var den dagen de. Visste vi inte när vi klev ut för dörren imorse, Daniel i mjukis byxor och jag i jobbkläder. Haha. I like it. 

Det har kommit massa snö i natt, galet. Det e ju aprilväder. Då brukar det vara såhär men men .. 2 veckor till fjällen. Äntligen!! 


Bilden från kl4 i natt. 

Jaja, nu kör vi igång dagen med att städa å grejja, har totalt inte orkat med det under veckan. Sen hem till mamma och pappa för lunch! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0