Öroninflammation igen

Städade i nästan två timmar imorse och vad fint det blev. Bara Leos rum tog en timme. Lyfte på allt, bakom skrivbordet osv. Nu e allt rent och fint.  Daniel vaknade väl kl11 tror jag så vi åkte till mamma och pappa å käkade lunch. Leo hade haft ont i örat i natt och det hade runnit ur det oxå. Igen. Var ju bara några månader sen sist. Jag ringde 1177 å tänkte fråga om hur vi ska göra. Man vet ju att de inte gärna skriver ut penicillin numera och han käkade ju en kur typ i nov-dec. Men vi fick tid på familjeläkarjouren redan kl1620. Så vi åkte dit å det tog 3min å sen var vi på väg till Apoteket och hämtade penicillinet. Han hann ta en dos idag bara så jag e förbered på en jobbig natt. Å Daniel, stackarn, e tpkförkyld så han sover uppe för han behöver oxå all sömn han kan få :-)
Imorgon e det full rulle med innebandy och kalas på leklandet. Får återkomma om det :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0