Nordea

När vi flyttade i somras så tog jag lån i Nordea (där jag redan hade lån, så flyttade egentligen bara insatsen) och tanten tyckte jag skulle ha visa å massa konton, spar- och lönekonto. Så det fixade jag. Märkte snart att jag inte trivdes med Nordea så bestämde mig att vi nyår ska jag säga upp allt. (Allt som kostar pengar, dosan, visa, internetbanken och betalning) Jag ringde och fick hälften gjort. Jag lära själv flytta över mina pengar som jag gjorde å sen skulle jag ringa igen och avsluta visakortet (man använder kortet vid inloggning) 
Dock så har jag förträngt det delux så idag ringde jag å fixade det. 24kr i skuld hade jag men sen så.. Skönt att äntligen bli av med det. Lånet har jag självklart kvar :-) Och min personliga kod, så jag kommer fortfarande åt internetbanken men bara light :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0