Efter regn kommer solsken

Imorse lämnade jag Leo å sen tog jag en promenad igen. Nu äntligen e våren här, men det var på gränsen till att börja regna. Sen kvicknade Daniel till så vi tog en shoppingrunda. Jag behövde tunna vindtäta vantar (till fjällen) å Daniel ville ha nya springbyxor. Båda går ut från outleten mycket nöjda. 
Sen hem å hämta Leo från dagis och idag följde Benjamin med hem igen. De två går på gympa tillsammans å för att underlätta lite för Benjamins mamma så vart det lekdag idag. Det slutade regna och på eftermiddagen var ALLA moln borta och jag sitter sen 2timmar tillbaka i solen på framsidan. Jag älskar vår framsida. Jag går å fantiserar å planerar hur jag ska möblera och vad jag ska dekorera med senare i vår och sen blommor.. Åh.. Snart så. 
Ungarna leker på "berget" och snart ska vi käka middag och cykla till gympan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0